måndag 11 januari 2010

Sha sha bloggen!
Idag va de ju då skola
segt som vanligt -.-
Men min underbara vän på bilden gjorde dagen
Men slutade ganska tidigt

Vi hade:
Engelska
Matte
Eget arbeta

Men men man saknar ju sin älskling inget är bättre än dig älsklng <3
Vill bara att jag är i din famn nu för de är de bästa som finns.
Längtar tills den 31/1-10 & 19/1-10
Då blir de överraskningar för min  älskling kommer bli bäst
Snart så ska han och jonsson ha 18 års fest de kommer nog bli nice
Jag vet de är dåligt med bilder men har inte gjort något speciellt så har inte tagit några
Men jag lovar er de kommer med tiden
Jag kan ju erkänna här med då att jag går iv Inviduellavalet om man inte har klarat tex: eng ma sv
Men jag tycker nog de är bra för nu har jag blivit extra säker påå vad jag vill gå!!
BF (barn & fritid)
Jag har världens bästa vänner och pojkvän älskar mitt lev för de
You made my every day in my life.... I LOVE YOU


Inga kommentarer: