torsdag 7 januari 2010

Sha sha

Sha sha bloggen
Kan man bli lyckligare när man är med sin älskade pojkvänn ingen gör mig lika lycklig som oscar

Han och jag gick på stan fick lämna in mobilen igen -.-
Jag hittade en jättefin tunika/kofta för 70 kr kostade innan 500 lite skills ;) Vi stack till maxi för älsklingen skulle skriva på ett kontrack för att han ska gå över till gif från sif (skede). Vi gick till hans mammas jobb och där träffade man på min gamla dagisfröken veronika  alltid lika skoj!
När vi hade kommit hem satte vi oss och mös i hans soffa och kollade på film. Det bli att kolla en stund på han bandy träning innan bussen kom, såklart är de svin kallt så mina fötter nästan dör av kyla men klarade mig precis va fan svinkallt!
Men men nu är jag hemma och är varm men saknar älsklingen såklart men han ska ringa när han kommer hem.
Ni får ha en sån trevlig fortsättning på kvällen ;*
puss ;*


Inga kommentarer: